Torku'nun 97 çeşit ikramlık lezzeti market raflarında yerini aldı.
Türkiye’nin şeker üretiminin yüzde 25’ini gerçekleştiren Konya Şeker, Torku markalı ikramlıkları ile Kurban Bayramı’nda ağızları tatlandıracak. Şeker Bayramı’nda 97 çeşit ürünü ile tüketicilerin beğenisini kazanan Konya Şeker, Kurban Bayramı’nda da mutluluk ikram edecek.
Torku markalı ikramlık çikolata, şeker ve lokumlarıyla bayramların vazgeçilmez lezzetleri arasında yerini alan Konya Şeker, Kurban Bayramı’nda ağızları tatlandıracak. GDO’suz ve yüzde 100 pancar şekerinin hammadde olarak kullanıldığı nihai ürünleri üreterek, oluşacak katma değerin tarım sektöründe kalmasını sağlayan Konya Şeker, 2007 yılında girdiği çikolata sektöründe ürün çeşitliliğini artırarak iddiasını sürdüyor. Tüm ulusal ve yerel marketlerde yerini alacak Torku ikramlıkların 55 çeşidini çikolata, 24 çeşidini şeker, 18 çeşidini lokum oluşturuyor.
Anadolu Birlik Holding CEO’su Hamdi Bağcı, “Modern ve şık bir tasarıma sahip olan Torku Nice antep fıstık dolgulu bitter çikolatamızı, Torku Moon pirinç patlaklı bitter çeşidimizi, Torku Işıltı madlen çikolatamızı ilk kez geçtiğimiz Ramazan Bayramı’nda tüketicimizin beğenisine sunduk. Üç ürünümüz de çok beğenildi. Ayrıca lokumlarımız ve bonbon şekerlerimiz de her yıl olduğu gibi bu yıl da tüketicinin vazgeçilmez tercihleri arasında yer aldı.” dedi
Bağcı “Konya ve Çumra’da yer alan Türkiye’nin en ileri teknolojisine sahip üretim tesislerimizde şekerden dev bir dünya kurduk. Torku ikramlıkların çikolata kategorisindeki Seraser ve Zümrüt madlen çikolata ile Buse ve Nice dolgulu çikolata, şekerleme kategorisindeki Festa şeker birbirinden farklı çeşitleriyle bu bayramda da çok konuşulacak. Torku’nun Seraser ve Buse çikolatalarının tasarımında Selçuklu ve Osmanlı motifleri ile kaftan konsepti, Zümrüt çikolatasında değerli taş konsepti, Flora’da doğa çiçek konseptini kullanıyoruz. Her ürünümüzün içeriği ve görsel sunumu bizim için çok önemli. Her bayram yeni ürün, yeni tasarımlarla tüketicinin görmeyi yemeyi arzu ettiği ürünleri piyasaya sunacağız” dedi.
Konya Şeker Yeni Yatırımlarla Çikolata
Sektöründeki İddiasını Güçlendiriyor
“Çikolata Üretim Tesisi’ne ek olarak kurulan Unlu ve Şekerli Mamüller, Çikolata, Bisküvi, Kek, Gofret Üretim Tesisleri’nin yatırımı 2011 yılında başladık” diyen Bağcı sözlerini şöyle sürdürdü, “93 milyon dolarlık yatırımla, 40 bin metrekare alanda kurulacak olan tesis, 50 bin ton/yıl üretim kapasitesine sahip olacak. Tesis ile birlikte iç piyasada ilk 3’te olmayı hedefliyoruz. Birinci önceliği tüketici sağlığı, doğal ve katkısız ürünler üretmek. Unlu ve Şekerli Mamüller, Çikolata, Bisküvi, Kek, Gofret Üretim Tesisleri ile ürün çeşitliliğimiz artacak ve iç piyasada önemli bir yer edineceğiz” dedi.